Copiii sunt asteptati duminica, 5 iunie, intre orele 11.00 si 13.00, in Parcul Tineretului din Bucuresti (Aleea Valorilor), la Standul Jucariilor uitate, unde vor avea parte de un program artistic si de o lectie de marketing pe intelesul lor.
Proiectul urmareste sa familiarizeze copiii – in mod direct, practic si distractiv – cu tactici de marketing: negociere de pret, oferta, discount, schimb in natura, retail etc.
Cei mici vor fi sfatuiti sa aduca de-acasa jocuri, jucarii, carti si reviste de care s-au plictisit sau care nu mai corespund varstei lor si sa se transforme in mici negustori, experimentand… economia de piata, cererea si oferta. De asemenea, pot veni cu produse hand-made, create chiar de ei.
Nu va lipsi nici distractia, pentru ca organizatorii – Centrul Cultural pentru UNESCO „N. Balcescu” si Primaria sector 4 – le pregatesc si un program artistic, in cadrul caruia vor canta si vor dansa copiii de la grupurile Dominoo, Miniton, Rogvaiv, Lilliput, Plai romanesc, grupul vocal al Fundatiei „Dan Voiculescu” si Mariuca Enache.