Prezent pe piata autohtona cu peste 400 de magazine, lantul de magazine Profi reprezinta nu doar un model sanatos de afaceri, ci militeaza totodata pentru un mod sanatos de viata. In parteneriat cu fundatia non-profit CardioPrevent, Profi a decis sa se implice si mai mult in viata de zi cu zi a romanilor, promovand un stil de viata activ si o alimentatie cat mai echilibrata. Obiectivul actiunilor incluse in campania “Profi iubeste sanatatea” este simplu: o viata mai sanatoasa pentru toti romanii, iata cel mai important profit pe care o companie il poate realiza!
Astfel, campania a fost demarata in luna aprilie cu o actiune in forta impotriva fumatului. Romanilor li s-au oferit fructe proaspete si sanatoase in schimbul tigarilor donate, iar cu tigarile obtinute, au fost realizate trei opere de arta, expuse in centrul oraselor participante. Prin intermediul programului Stop Fumat, Profi a transmis romanilor un mesaj simplu, dar nu mai putin eficient: sta in puterea oricui sa inlocuiasca un viciu cu o alternativa sanatoasa, totul e sa faci primul pas. In luna aprilie 2016, mii de romani au facut acest prim pas alaturi de Profi si fundatia CardioPrevent.
In luna mai, campania “Profi iubeste sanatatea” a continuat cu o prezenta activa la cele mai importante evenimente sportive organizate in Romania: Maratonul Inimii, desfasurat in Buzias, si Maratonul Regal de la Sinaia. In cadrul lunii dedicate sportului, Profi a fost alaturi de romanii care pun pret pe sanatate si pe viitor. Acestora, Profi le-a pregatit acestora zone de odihna, cu umbra din belsug, apa proaspata si rece, dar si o surpriza speciala: o echipa de maseuri, care i-a ajutat pe participantii la maratoane sa treaca peste oboseala si sa isi atinga obiectivul, starea de bine pe care doar o viata sanatoasa si activa o poate da.
Din credinta ca bazele unui stil de viata echilibrat se pun inca din copilarie, Profi a derulat, in luna iunie, luna copiilor, o serie de actiuni dedicate celor mici. In parcurile cele mai vizitate sau in centrele oraselor Bucuresti, Cluj si Timisoara, Profi a pregatit piese de teatru de papusi amuzante si interactive, din care copiii au putut afla informatii esentiale din domeniile nutritiei, sportului si igienei. Piesa de teatru interactiv a fost creata special pentru acest eveniment, continutul acesteia putand fi adaptat curiozitatilor exprimate de micuti, pentru ca ei sa afle cat mai multe despre stilul de viata Profi, un stil de viata sanatos si in care miscarea joaca rolul principal. De asemenea, tot in luna iunie, Profi a fost prezent la Color Run, unde angajatii Profi le-au demonstrat romanilor, prin puterea exemplului, cat de importanta, dar si cat de distractiva poate fi miscarea in viata noastra de zi cu zi.
In luna iulie, Profi va fi din nou alaturi de romanii care acorda activitatilor sportive importanta cuvenita, prin prezenta la maratonul Cindrel din Sibiu, in timp ce in luna august, campania Profi urmeaza sa faca valuri la mare. Mai exact, pe plaja din Venus, unde vor fi organizate cursuri zilnice de aerobic, respectiv concursuri de fotbal si badminton.
Pentru ca luna septembrie este luna in care portile scolilor se redeschid, Profi lanseaza programul Primul pachetel. In cadrul acestui program, li se va oferi unui numar de peste 2.000 de copii fructe proaspete si rechizite. Initiativa va fi implementata in 3 scoli din 7 orase mari din Romania: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Constanta, Craiova si Oradea.