Premiile de Excelenta Itsy Bitsy 2016 – Investim in educatie

Itsy Bitsy premiaza brandurile care investesc in educatie si realizeaza proiecte in beneficiul copiilor si familiei. Iar castigator este…

Compania Prisum International Trading SRL pentru brandul Himalaya, brand cu o istorie de peste 20 de ani in Romania, care se ocupa de fabricarea unor remedii pe baza de plante, pentru adulti si copii, folosind stiinta Ayurvedica.

Pe parcursul activitatii sale, Himalaya a inteles cat de importanta este dezvoltarea armonioasa si sanatoasa a copiilor. Astfel, pe langa produsele destinate pentru cei mici, compania a dezvoltat si programe educative, precum:

  • Himy elefantelul – o serie de pastile radiofonice si in format video, realizate in colaborare cu Itsy Bitsy. Datorita acestor mini-emisiuni, copiii au ocazia sa invete despre cum ajuta plantele in vindecarea diverselor afectiuni.
  • Himy Elefantelul si secretul plantelor – o serie de carti menite atat sa educe copiii (asemeni emisiunilor de mai sus), cat si cu un scop umanitar, pentru sustinerea educatiei copiilor din medii defavorizate.
  • Te asteptam in librarie – Himalaya a sustinut campania Editurii Herald, cu scopul de a promova lectura in randul copiilor.

La aceasta categorie de la Premiile de Excelenta Itsy Bitsy, nominalizati mai sunt:

Alaturi de Itsy Bitsy, Colgate a dezvolatat si programe radio speciale pentru copii, in care Dr. Maseluta ii invata pe cei mici despre sanatatea si igiena orala.

  • Lidl – Compania germana isi foloseste dimensiunea publica pentru a transmite mai departe mesaje importante atat pentru copii, cat si pentru societate. De-a lungul timpului, Lidl s-a implicat consecvent in proiecte sociale si educative, precum: Verde la educatie pentru circulatie (campanie de educatie rutiera, realizata alaturi de Politia Rutiera Romana, aflata deja la treia editie), Zambet de Copil (campanie pentru sprijinirea educatiei copiilor saraci, beneficiari ai programului Fiecare Copil in Gradinita, al Asociatiei OvidiuRo), Doneaza pentru cei care Salveaza (campanie de donatie pentru SMURD).
  • Banca Comerciala Romana – O parte din activitatea institutiei a fost mereu orientata si catre campanii sociale sau pentru beneficiul copiilor. Printre cele mai cunoscute programe ale lor, amintim: expozitia Fabuloasa Lume a Banilor (expozitie de educatie financiara, derulat in colaborare cu Itsy Bitsy si Muzeul National de Istorie), Olimpiada Micilor Bancheri (partener la programul de educatie financiara, initiat de Master Card) si Campionatul de bine (competitie de fundraising pentru ONG-uri).
  • Barni – Parte din familia de branduri Mondelez International, Barni promoveaza prajituri fara coloranti sau conservanti, pentru copii, o alternativa sanatoasa, in ceea ce priveste dulciurile. De asemenea, in 2011, Barni a sustinut campania Jocurile Copilariei, pentru a aduce in atentia familiilor beneficiile jocului.

Brandul Barni ii apropie pe copii de povesti, ii ajuta sa descopere lumea si inventiile ei (prin emisiuni radio special realizate pentru copii, alaturi de Itsy Bitsy) si este partenerul lor de joaca prin carticelele de colorat si jocuri distractiv-educative.


Ultimele articole

Un comentariu la „Premiile de Excelenta Itsy Bitsy 2016 – Investim in educatie”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

s