Peste 600 de participanți la Gala Sănătății Mintale

Pe 23 octombrie a avut loc, la Palatul Parlamentului, Gala Sănătății Mintale, organizată de Asociația de Psihoterapie Cognitiv-Comportamentală de Grup.

În cadrul Galei a fost lansată campania antidrog „Alege Viata, NU drogurile„, un proiect de anvergură care va fi implementat la nivel național în instituțiile de învățământ.

Evenimentul s-a bucurat de un real succes, reunind peste 400 de specialiști psihoterapeuți, psihiatri și psihologi, precum și reprezentanți ai Guvernului (Natalia Intotero – Ministrul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse; Lucian Romascanu -Senator; Nicoleta Pauliuc – Senator, Presedintele Comisiei pentru Aparare, Ordine Publica si Siguranta Nationala, Ștefan Mușoiu – Președintele Comisiei de Afaceri Europene; Sabin Sarmas – Presedintele Comisiei pentru Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor; Florin Dobrescu – Secretar de Stat în cadrul Ministerului Muncii), reprezentanti ai Bisericii Ortodoxe Romane și personalități din mediul privat.

Seara a fost completată de un program artistic susținut de Orchestra Reprezentativă a Ministerului Apărării Naționale, Grupul Vocal al Ministerului Apărării Naționale condus de dirijorii colonel Aurel Gheorghiță și căpitan Daniel Metea, alături de tenorul Alin Stoica, soprana Elena Dincă-Velica, iar la nai Mădălina Lupu. Un moment special a fost susținut de Brigada 30 Gardă „Mihai Viteazul”. Prezentatorul evenimentului a fost Bogdan Chenciu.

Campania „Alege viața, NU drogurile!”

Asociația de Psihoterapie Cognitiv Comportamentală de Grup propune un proiect educațional de conștientizare și prevenție a adicțiilor de droguri și alcool adresat copiilor și tinerilor din unitățiile de învățămant primar, gimnazial și liceal la nivel național.

Campania „Alege viața, NU drogurile” urmărește creșterea gradului de prevenție cu privire la pericolele abuzului de droguri și conștientizarea tinerilor, cu scopul de a face alegeri conștiente, astfel încât să acorde prioritate sănătății fizice, psihice și emoționale.

Campania se va desfășura în 20 de orașe din țară, începând cu școlile și liceele cu un grad ridicat de risc din București, dar și în mediul online, pe toate canalele de social media, pentru ca mesajul să ajungă la cât mai mulți copii și tineri.

Mesajul campaniei demarate se adresează copiilor și tinerilor cu vârste cuprinse între 12 și 20 de ani, în rândul cărora se înregistrează creșteri alarmante ale consumului de droguri.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

s