„Meriti sa fii surprins” la Lidl Romania

Incepand cu luna martie, Lidl Romania isi va intampina clientii cu un nou slogan, „Meriti sa fii surprins”, si cu experiente inedite si deosebite si cu produse de calitate la cele mai bune preturi.

In mediul online, mesajul va fi sustinut pe noua platforma dedicata, site-ul Surprize Bucataria Lidl. Aici, utilizatorii sunt invitati sa descopere, pe rand, surprizele pe care Lidl Romania le-a pregatit pentru ei. Mai mult, incepand cu 10 martie, acestia ii vor putea surprinde pe cei dragi, cu ajutorul lui Andrei Aradits si al lui Chef Florin Dumitrescu. Astfel, toate actiunile intreprinse vor avea in rol principal consumatorii, care vor fi surprinsi cu abordari inedite de comunicare.

Campania incepe cu un spot-manifest, emotionant, prin care este expusa filosofia de brand.

Prin această campanie, ne dorim sa traducem filosofia brandului in comunicarea si relația pe care Lidl Romania le are cu clientii sai. Acest nou slogan va fi integrat in toate eforturile de comunicare ale companiei”, explică Frank Wagner, Presedintele Consiliului de Conducere Lidl Romania.

Mesajul „Meriti sa fii surprins” le este dedicat tuturor acelora care zi de zi depun eforturi pentru un viitor mai bun si care, la finalul unei zile istovitoare, merita sa fie rasplatiti cu experiente frumoase, inedite. In procesul de creatie a noului slogan ne-am inspirat din pasiunea si implicarea pe care le afiseaza romanii in tot ceea ce fac, sacrificand de multe ori timpul liber pentru a obtine rezultate”, a spus Marco Giudici, Directorul de Achizitii și Marketing, membru in Consiliul de Conducere Lidl Romania.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

s