Itsy Bitsy, clientul anului si brandul anului la Effie Awards

Itsy Bitsy, clientul anului si brandul anului la Effie Awards

Itsy Bitsy a fost recunoscut cu doua titluri – Clientul Anului si Brandul Anului – la Effie Awards 2017, festivalul care premiaza cele mai eficiente campanii romanesti de marketing si comunicare.

Cele doua distinctii au fost oferite ca urmare a punctajului obtinut pentru premiile primite de campania care le-a adus tuturor romanilor 1 iunie zi libera: Bronz la categoria Positive Change – Brands, Silver la categoria Media & Entertainment, Gold la Categoria Engaged Communities.

Campania a fost initiata de Itsy Bitsy impreuna cu GMP Advertising, Point Public Affairs si GMP PR pentru a incuraja petrecerea unui timp de calitate in familie. Unul din obiectivele acestei campanii a fost transformarea zilei copilului in ziua copilului cu parintii, ceea ce a presupus ca 1 iunie sa devina sarbatoare nationala.

„Am ales aceasta zi ca un simbol pentru a incuraja parintii sa petreaca cat mai mult timp de calitate impreuna cu copiii lor”, a spus Nadia Tataru, co-fondator si director general Itsy Bitsy FM.

Din cele 106 proiecte inscrise in competitia Effie Romania 2017, au ramas 56 de campanii finaliste dupa prima runda de jurizare. Un juriu format din 60 de experti din industrie a analizat lucrarile finaliste si a desemnat castigatorii editiei din 2017.

Campania „1 Iunie Zi Libera Nationala” a primit luna trecuta inca doua premii la European Excellence Awards in Public Affairs – cel mai bun storytelling din Europa si cea mai buna campanie din Europa de Est.

Brandul Itsy Bitsy include singurul post de radio din Romania pentru parinti si copii, www.itsybitsy.ro, ateliere pentru parinti si copii , spectacole Itsy Bitsy Show si evenimente pentru timpul liber in familie. Itsy Bitsy FM emite in prezent in Bucuresti si in peste jumatate din teritoriul Romaniei.


Ultimele articole

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

s