GSK Consumer Healthcare anunta lansarea celei de-a sasea editii a campaniei Zambeste Romania, ducand mai departe misiunea campaniei de a imbunatati starea de sanatate orala a romanilor.
“Ambitia noastra, in GSK, este sa imbunatatim calitatea vietii romanilor si sa educam pentru o atitudine preventiva. In cazul sanatatii orale, consolidarea unor obiceiuri zilnice de igiena orala corecta este esentiala pentru formarea unor generatii sanatoase, iar acest lucru se poate realiza prin programe de educare constante, pe termen lung. Credem ca actiunile din ultimii cinci ani ai campaniei Zambeste Romania au contribuit la imbunatatirea starii de sanatate orala a romanilor”, mentioneaza Sylwia Piankowska, General Manager GSK Consumer Healthcare, Romania si Balcani.
Activitatile campaniei Zambeste Romania in 2017
Sustinuta de brandurile Aquafresh®, Sensodyne®, parodontax® si Corega®, campania Zambeste Romania va derula activitati menite sa informeze, sa atraga atentia asupra unor probleme existente de sanatate orala si sa continue sa cladeasca o cultura a preventiei in randul romanilor.
- #CoolBrushing – Lansarea aplicatiei #CoolBrushing la inceputul lunii aprilie, prin care campania Zambeste Romania isi propune cresterea nivelului de constientizare privind importanta igienei orale in randul adolescentilor.
- Programul Rabla pentru periuta ta din cadrul campaniei Zambeste Romania revine anul acesta intr-o forma noua si se va desfasura in 6 orase din tara. Vizitatorii vor avea posibilitatea de a-si inlocui periutele uzate cu unele noi si vor primi informatii utile cu privire la sanatatea orala.
- Programul educational in scoli – alti 10.000 de copii vor beneficia de sesiuni educationale de igiena orala si vor invata despre comportamentul preventiv in sanatate.
- Parteneriatul cu Salvati Copiii – GSK Consumer Healthcare va directiona 1% din vanzarile produselor de ingrijire orala Aquafresh®, Sensodyne® si parodontax® din luna august 2017 catre Salvati Copiii, suma urmand a fi folosita pentru tratamente stomatologice gratuite pentru copiii din comunitatile defavorizate.
De la prima editie lansata in 2012 si pana in prezent, peste 140.000 de persoane au beneficiat in mod direct de mesaje educationale si produse de igiena orala oferite gratuit in cadrul campaniei Zambeste Romania. Pe parcursul ultimelor cinci editii, GSK Consumer Healthcare a inlocuit peste 40.000 de periute de dinti uzate cu unele noi , vizitand mai multe orase cu programul Rabla Pentru Periuta ta. Mai mult, 70.000 de copii au invatat regulile pentru o igiena orala corecta prin programul educational derulat in scoli si gradinite. Iar prin campania de responsabilitate sociala 1%, peste 40.000 de euro au fost directionati catre tratamente stomatologice pentru 1.300 de copii din comunitatile rurale Salvati Copiii.
Pentru a afla mai multe detalii despre campanie si rezultatele din anii trecuti, accesati site-ul www.zambesteromania.ro.