SMARK KnowHow te invita la un workshop despre comunitatile de la locul de munca. Descopera mai departe ce teme vor fi abordate si cum te pot ajuta acestea in business.
Miercuri si joi, o noua editie a evenimentului Brands & Communities te asteapta sa afli solutii de transformare a grupurilor de consumatori si angajati in comunitati unite, relevante pentru obiectivele de business ale brandului.
In cadrul conferintei si workshopului, 30 de speakeri si traineri vor oferi informatii utile antreprenorilor, profesionistilor din marcomm si directorilor de HR.
- Miercuri, 7 mai – se vorbeste atat despre comunitatile interne, cat si despre cele externe, offline.
In prima parte a zilei, temele se vor concentra pe mecanismele care pun in miscare grupurile si comunitatile, din perspectiva sociologica, dar si de research.
Conferinta va continua cu o discutie despre importanta culturii organizationale, nevoile angajatilor si modul in care companiile le pot acoperi pentru a-i transforma intr-o comunitate de brand ambassadors. De asemenea, vor fi prezentate exemple ale unor companii ce au implementat cu succes comunitatile offline.
La finalul primei zile, va fi si un workshop, unde 25 de participanti vor lucra live pe trei briefuri reale. Iar cele mai bune propuneri vor fi premiate!
-
Joi, 8 mai – incepe cu o discutie despre acele trasaturi ale comunitatilor online care pot fi capitalizate si modalitatile prin care grupul de consumatori poate fi transformat intr-o comunitate de fani.
Ulterior, vor fi prezentate studii de caz ale celor mai bine dezvoltate comunitati de brand din ultima perioada. Si in aceasta zi, vor fi oferite solutii de activare a consumatorilor si de crestere a interactiunii cu brandul.
Mai multe informatii despre program si despre participarea la eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial.