Centrul Step by Step lanseaza campania “Educatia Timpurie este iubire!”

Centrul Step by Step lanseaza “Educatia Timpurie este iubire!”, prima campanie realizata in Romania pentru promovarea beneficiilor pe care educatia timpurie le aduce in dezvoltarea copiilor si a societatii.

Dovezile neurostiintelor sunt coplesitoare in ceea ce priveste impactul experientelor pozitive din copilaria timpurie pentru dezvoltarea viitorului adult. Potrivit studiilor, cea mai importanta perioada pentru dezvoltarea creierului o reprezinta primele 1000 de zile de viata, cand se formeaza 80% din legaturile neuronale. Copiii se dezvolta la adevaratul lor potential atunci cand se simt fericiti si siguri de intreaga dragoste a adultilor.

In cadrul campaniei a fost lansat site-ul educatietimpurie.net, unde pot fi aprofundate conceptele de Dezvoltare a Copilariei Timpurii si Educatie Timpurie, intelegand astfel necesitatea de a oferi fiecarui copil un start bun in viata.

Educatietimpurie.net ii incurajeaza pe parinti, ca primi educatori ai copilului, sa foloseasca fiecare context si experienta ca oportunitati pentru stimularea dezvoltarii psiho-emotionale si intelectuale a copilului.

In acelasi timp, educatietimpurie.net explica o serie de servicii alternative care pot fi dezvoltate de comunitatile locale pentru a oferi copiilor si familiilor un mediu favorabil dezvoltarii si acces la interactiunea cu profesionistii din educatie.

Campania “Educatia Timpurie este iubire!” si educatietimpurie.net sunt dezvoltate de Centrul Step by Step pentru Educatie si Dezvoltare Profesionala cu sustinerea Lidl Romania, in cadrul unui amplu proiect de promovare a Dezvoltarii Copilariei Timpurii, de constientizare a importantei primelor 1000 de zile din viata fiecarui copil si de asigurare a accesului echitabil și incluziv la servicii și resurse pentru Educatia Timpurie.

Citeste si:

Bebelusul este o persoana: Primele 1000 de zile cu copilul meu

Alimentatia bebelusului in primele 1.000 de zile


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

s