Un fenomen cu o crestere accelerata, Influencer Marketingul este astazi nelipsit din strategia de comunicare a marilor brand-uri. Studiile arata ca marketingul prin influenceri va atrage bugete intre 5 si 10 miliarde de dolari pana in 2020. Mai mult, 92% dintre marketerii care au incercat influencer marketingul in 2018 l-au considerat un canal eficient, iar 63% dintre branduri planuiesc sa isi creasca bugetul pentru influencer marketing in urmatoarele 12 luni.
Cea mai importanta conferinta despre Influencer Marketing din Romania si Europa de Est revine cu o noua editie pe 12 septembrie, la JW Marriott Grand Hotel, Bucuresti. Brand-uri renumite, creatori de continut, agentii si furnizori se reunesc pentru o zi plina de know-how si momente de networking ce le vor facilita viitoarele colaborari de succes.
A doua editie a Influencer Marketing Conference va demonta mituri urbane si le va oferi participantilor o imagine clara asupra unui trend mondial. Studiile de caz relevante, informatiile behind the scenes si dezbaterile energice vor aduce insight-uri valoroase pe care participantii le vor putea pune in aplicare chiar de a doua zi. Conferinta promite o zi plina de continut si inspiratie, cu exemple si know-how de la specialisti locali si internationali.
Printre subiectele acestei editii se numara:
• Ce KPIs trebuie sa urmaresti intr-o campanie;
• Cum pot companiile sa integreze influencer marketing in mixul lor de tactici;
• Care sunt cele mai frecvente greseli in colaborarile cu influenceri;
• Ce fel de continut poate fi folosit pentru a atinge anumite obiective;
• Cum poti implementa influencer marketing fara bugete uriase ;
• Care sunt ingredientele unei campanii de succes cu influenceri;
• Cum arata viitorul in influencer marketing.
Printre vorbitorii acestei editii se numara:
Marcel Heinrich (Senior Influencer Marketing Manager, Foodspring DE), Maira Genovese (Managing Director, MG Empower UK), Stephen Farrell (Associate Director, Influencer Relations, Ketchum UK), Dana Rogoz (Actress), Ioana Mârzac Sigarteu (Corporate Communication, Manager, Samsung Electronics Romania), Deliric (Artist), George Buhnici (Journalist & Vlogger), Mirabela Dinu (Global Social Media Manager, Bitdefender), Cristian Simonca (Blogger, Bloguluotrava.ro), Mirela Bucovicean (Founder, Molecule-F), Cornel Ilie (Artist), Ela Craciun (Journalist & Blogger), Rodica Mihalache (Head of Consumer & Business Insights, Starcom Romania), Vali Barbulescu (Artist & Entrepreneur), Andreea Lupu (Strategy & Innovation, Director, Starcom Romania), Dragos Neamu (Manager, National Network of Romanian Museums & Founder, “Noaptea Muzeelor”), Luna Morgaciova (Visual Artist), Dorin Boerescu (CEO, 2 Performant), Tina Cretu (Senior Digital Marketing Manager, Sphera Group).
Participarea la conferinta este limitata la 300 de locuri, pentru a oferi cel mai bun cadru pentru socializare si schimb de experienta. Evenimentul se desfasoara intr-una dintre cele mai cunoscute sali de evenimente, Grand Ballroom, si ofera gratuit accesul la pauzele de cafea si pranz tuturor participantilor, dupa un meniu de 5 stele pregatit de JW Marriott.
La eveniment sunt asteptati sa participe directori de marketing, sefi de departamente din agentiile digitale, media managers, jurnalisti, influenceri de pe diverse platforme, directori de comunicare si antreprenori.
Daca derulezi campanii pe bloguri, pe YouTube ori Instagram sau vrei sa explorezi domeniul, rezerva acum un loc pentru 12 septembrie.
Inscrierile la Influencer Marketing Conference se pot face direct pe site-ul evenimentului, in sectiunea de Inregistrare: http://bit.ly/ParticipareIMC.
Influencer Marketing Conference este un eveniment marca Evensys, realizat in parteneriat cu Samsung si conceput in colaborare cu Starcom Romania, cu sprijinul Haagen-Dazs Romania, Banca Transilvania, Bitdefender, Strongbow si Coca-Cola.