Peste 43.000 de castori de plus pe nume Titi au ajuns, in ultimele luni, din rafturile magazinelor Auchan in familii iubitoare si dornice sa-si antreneze puterea bunatatii fata de cei din jur.
Dincolo de faptul ca e un castor de plus tare simpatic, Titi este personajul principal al unei campanii desfasurate de Auchan Retail Romania pentru a ajuta copiii proveniti din medii defavorizate.
Prin puterea bunatatii pe care a reusit sa o activeze, ajungand sa fie vandut in peste 43.000 de exemplare de dragalasenie pufoasa, castorul Titi a contribuit la strangerea a peste 300.000 de lei donati catre copiii proveniti din medii defavorizate, in cadrul programului Fundatiei FARA – Combaterea Saraciei prin Educatie.
Scopul acestui program este de a oferi suport educational, familial si social copiilor proveniti din medii vulnerabile si familiilor acestora, atat in termeni de hrana, imbracaminte si incaltaminte, cat si suport pentru efectuarea temelor sau materiale educationale.
Campania care l-a avut ca personaj principal pe castorul Titi a debutat in magazinele Auchan pe 30 septembrie 2020, ziua din care, pentru fiecare jucarie de plus Titi achizitionata, Auchan a donat cate 7 lei catre Fundatia FARA, care se asigura ca banii sa fie folositi pentru nevoile copiilor inscrisi in program.