Asociatia Telefonul Copilului: „Nu putem alege intre lacrimi”

Asociatia Telefonul Copilului si Geometry Global Romania lanseaza campania “Nu putem alege intre lacrimi“, pentru a permite mai multor copii sa fie auziti.

Peste 100.000 de copii suna anual la Telefonul Copilului (116.111), iar zeci de mii de cazuri in care viata copiilor a fost pusa in pericol si-au gasit rezolvarea la doar un apel distanta.

Dar numarul psihologilor si asistentilor sociali de la Telefonul Copilului nu este suficient, iar apelurile a zeci de mii de copii raman fara raspuns.

Pentru a putea prelua din ce in ce mai multe apeluri, s-a lansat campania “Nu putem alege intre lacrimi“, pentru strangem de fonduri. Asociatia Telefonul Copilului are nevoie sa angajeze mai multi specialisti – asistenti sociali si psihologi – pregatiti sa dea cel mai bun raspuns atat copiilor care au nevoie de ajutor urgent, aflati in diverse situatii de abuz, cat si celor aflati in pragul depresiei, speriati, tristi sau singuri.

Trimite un SMS in valoare de 2 Euro la 8840, pentru ca Telefonul Copilului sa aiba capacitatea de a raspunde tuturor apelurilor primite, oferind astfel asistenta tuturor copiilor care au nevoie de ajutor.

Campania se desfasoara in perioada 16 decembrie 2014 – 28 februarie 2015.


Un comentariu la „Asociatia Telefonul Copilului: „Nu putem alege intre lacrimi””

  1. O campanie de acest gen ar trebui sa se desfasoare 365 de zile pe an, nu doar timp de doua luni si jumatate. Nevoie de fonduri si de specialisti va fi si mult dupa finalizarea campaniei. Iar daca se ajunge in situatia in care se strang mai multe fonduri decat sunt necesare, poate fi extinsa activitatea asociatiei in alte directii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

s