Asociația Școala Încrederii lansează înscrierile pentru grădinițe, școli, licee, în Programul Școala Încrederii

Asociația Școala Încrederii a lansat înscrierile în Programul Școala Încrederii, un program de 3 ani, oferit gratuit grădinițelor, școlilor și liceelor de stat din România, menit să schimbe scopul și practicile din unitățile de învățământ de stat.

Modelul Școala Încrederii este validat la nivel național și internațional și este inspirat din standardele românești ARACIP și cele britanice BSO (British Schools Overseas). 

Se adresează grădinițelor, școlilor și liceelor de stat, indiferent de regiune geografică, mediu rural/urban, număr de elevi, indice de vulnerabilitate, care își doresc să devină spații de învățare propice și care au ca obiectiv dezvoltarea holistică a copilului, prin amplificarea impactului școlar pe doi piloni: progres academic și stare de bine. 

Programul abordează modele educaționale precum LeaderinMe (creat de FranklinCovey Education, pentru care Asociația Școala Încrederii este singura care deține licența în România), Abordări restaurative și Service-learning.  Astfel, oferă directorilor, profesorilor, personalului auxiliar ori nedidactic, întregii comunități școlare, părinților și elevilor, formare prin cursuri online, sincron/asincron ori întâlniri fizice, îmbunătățind relaţia dintre elevi, profesori și părinţi. 

Ce face Programul Școala Încrederii?

  • Pregătește profesorii 
  • Lucrează individual cu directorii școlilor 
  • Urmărește progresul copiilor 
  • Crește încrederea în sine a copiilor
  • Repară relațiile din comunitate
  • Lucrează cu familiile 

În urma implementării Programului Școala Încrederii, metodele de predare tradiționale vor fi înlocuite cu cele actualizate, iar predarea va fi centrată pe elev, nu pe materie. 

Abordarea punitivă va fi înlocuită de cea restaurativă, astfel că elevul devine mai încrezător în sine, mai autentic, inspirat și motivat. 

E important, ca profesori, să aduceți curiozitatea în spațiul școlar, să vă conectați și să dezvoltați relații socio-emoționale și starea de bine. 

Criteriile de evaluare pentru a beneficia de Programul de 3 ani: 

  • dorința de participare la întregul procesul pe o perioadă de 3 ani, demonstrată prin semnarea angajamentului de către cât mai mulți membri ai personalului didactic din școală (minim necesar de 20%).
  • Gradul de implicare al școlii în alte programe educaționale.
  • Motivația directorului și obiectivele acestuia.
  • Dorința colectivului școlar de a îmbunătăți calitatea relațiilor în școală.
  • Disponibilitatea echipei de a susține progresul academic și starea de bine pentru fiecare copil și adult din școală.

Înscrierile se derulează până pe 2 martie, în formularul disponibil aici.

Mai multe detalii se găsesc pe facebook, instagram și site


Ultimele articole

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

s