Cartoon Network si Inna: Campanie nationala anti-bullying

Cartoon Network lanseaza a doua editie a Campaniei nationale anti-bullying, in parteneriat cu Asociatia Telefonul Copilului si Inna.

  • Aproape 500 de copii din Romania au beneficiat de consiliere in urma apelului la 116 111, in cadrul campaniei nationale CARTOON NETWORK CLUBUL PRIETENIEI derulate anul trecut

  • Numarul cazurilor de bullying semnalate de baieti in 2015 la Telefonul Copilului a crescut de 20 de ori comparativ cu 2014
  • Majoritatea celor afectati de fenomenul bullying este formata din copii cu varsta intre 12 – 17 ani

Celebra cantareaţa de muzica pop, Inna, s-a alaturat celei de a doua editii a campaniei CN Clubul Prieteniei, derulata de televiziunea pentru copii Cartoon Network impreuna cu Asociatia Telefonul Copilului. Initiativa isi propune sa incurajeze in continuare copiii si tinerii din Romania sa spuna stop fenomenului bullying si se desfasoara sub sloganul „Fii prietenos, nu rautacios!”.

Fenomenul bullying inseamna sa fii jignit, lovit, ranit, exclus sau umilit. Se poate intampla oricui, la orice varsta si in orice loc: la scoala, in parc, in timpul antrenamentului, pe strada si chiar on-line.

Deoarece fenomenul bullying afecteaza copiii din intreaga tara, Cartoon Network colaboreaza cu Asociatia Telefonul Copilului, unul dintre cele mai importante ONG-uri din Romania, care abordeaza problemele acestora. Asocierea are scopul de a informa despre bullying si de a oferi consiliere si ajutor celor care au nevoie. Bullying-ul ramane una dintre cele mai importante probleme in randul copiilor cu varste cuprise intre doisprezece si saptesprezece ani, iar numarul cazurilor de bullying semnalate de baieti in 2015 la Telefonul Copilului a crescut de 20 de ori comparativ cu 2014..

Zeci de mii de copii contacteaza anual Asociatia Telefonul Copilului pentru a semnala cazuri de agresari fizice sau verbale. Analizele Asociatiei Telefonul Copilului arata ca aproape jumatate dintre copiii Romaniei – 46% – au fost la un moment dat victime ale bullying-ului, in timp ce doar o treime dintre victime cer ajutorul parintilor.

Inna apare in spotul campaniei Cartoon Network. Actiunea mai include si o serie de clipuri animate care se adreseaza atat copiilor care sunt afectati de fenomenul bullying, cat si celor care sunt agresivi sau celor care sunt simpli observatori. Copiii afectati direct sau indirect de fenomenul bullying beneficiaza de consiliere din partea unor persoane cu experienţa in abordarea acestor probleme pe website-ul www.CartoonNetwork.ro/clubulprieteniei.

M-am alaturat initiativei Cartoon Network si Asociatia Telefonul Copilului pentru ca toti stim ce inseama sa fii agresat. Te trezesti dimineata si nu mai vrei sa mergi la scoala pentru ca stii ce te asteapta.  Este o problema reala cu care se confrunta copiii din Romania. Sfatul meu pentru cei mici: daca sunt agresati, sau daca stiu pe cineva care este, trebuie sa isi aminteasca faptul ca nu este vina lor si ca nu sunt singuri. Agresiunea nu este acceptata sub nicio forma si nu este nicio rusine sa vorbeasca despre asta sau sa ceara ajutorul unei persoane de incredere”, a declarat cantareata de muzica pop si ambasadoarea campaniei Clubul Prieteniei Cartoon Network, Inna.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

s