Brands & Communities 2015 la final

2 zile de eveniment, 25 de speakeri si un workshop au conturat strategiile si tacticile de digital pentru gestionarea unei comunitati relevante pentru brand, la Brands & Communities 2015, pe 21 si 22 mai. Ne reamintim astfel ca nu exista comunitati de brand in acceptiunea clasica, ci comunitati la care brandul adera raspunzand unor nevoi ale consumatorilor.

Printre cele mai importante informatii de la eveniment, am retinut:

Sportul uneste brandurile si consumatorii – Alergarea, chiar daca este considerata o activitate sportiva practicata individual, repezinta un liant intre brandurile care aleg sa se implice si comunitatile de impatimiti ai acestui sport din ce in ce mai accesat de romani.

Nu exista comunitati de brand asa cum ne imaginam. Like-ul a devenit o comoditate – Exista comunitati pentru pasiuni, pentru valori, pentru activitati, pentru credinte, pentru obiceiuri. Fiecare brand poate reprezenta ceva anume in acest context; si exista branduri care au inteles cum comunitatile nu exista datorita unui brand sau pentru un anume brand.

Comunitatea privita ca un forum de feedback. Pozitiv si negativ – Brandurile trebuie sa abordeze temele importante pentru consumatori, in care brandul se poate implica si chiar ajuta. Este important insa ca brandul sa-si asume ca vor exista si comentarii negative, dintre care o mare majoritate trebuie adresate.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

s