Campania Itsy Bitsy, care le-a adus tuturor romanilor 1 iunie zi libera, este recunoscuta drept cea mai buna campanie de public affairs din Europa de Est, avand totodata cel mai bun storytelling in public affairs de pe continent. Campania care a incurajat petrecerea unui timp de calitate intre copii si parinti a primit cele doua premii in cadrul evenimentului European Excellence Awards in Public Affairs.
Evenimentul celebreaza rezultatele remarcabile in comunicare si campanii digitale, dintr-o paleta larga de industrii. Aici, sunt recunoscute si recompensate organizatii si echipe din toata Europa, exemple de gandire inovatoare si implementare originala in strategii si practici din public affairs.
Anul acesta, evenimentul s-a desfasurat la Bruxelles, unde un juriu format din 36 de experti din industrie a oferit 30 de premii. Doua dintre aceste premii au fost luate de campania 1 Iunie Zi Libera Nationala, initiata de Itsy Bitsy, in parteneriat cu ANPDCA si API si realizata de GMP, GMP PR si Point Public Affairs.
Premiul de Storytelling, din categoria Project, Campaign & Strategy, a fost oferit pentru modul sincer si autentic in care s-a derulat si s-a facut remarcata campania 1 Iunie Zi Libera Nationala. Scopul a fost mai mare decat o simpla zi libera – a deschis o discutie despre timpul de calitate pe care parintii il petrec cu copiii lor. Cealalta distinctie a fost pentru Cea mai buna campanie din Europa de Est.
„Suntem mandri ca am pus din nou Romania pe harta, printr-un proiect atat de frumos. 1 Iunie Zi Libera, care a fost aprobata anul trecut cu unanimitate de voturi in Parlament, este un indemn pentru parinti sa petreaca mai mult timp cu copiii lor. Nimic nu-i face mai fericiti!”, a spus Laura Florea, Managing Partner Point Public Affairs.
Tot in cadrul European Excellence Awards in Public Affairs, campania 1 Iunie Zi Libera Nationala a mai fost pe short list la inca doua categorii: Cea mai buna campanie a anului 2017 si Cea mai buna campanie realizata cu un buget mic.
„Va multumim tuturor, pentru implicarea voastra si dorinta de a petrece mai mult timp de calitate in familie. Fara ajutorul vostru, nu numai ca nu am fi primit aceste recunoasteri la nivel international, dar nici nu am fi reusit sa transformam Ziua Copilului in Ziua Copilului Impreuna cu Parintii”, a spus Nadia Tataru, director general, Itsy Bitsy.