Itsy Bitsy premiaza brandurile care deruleaza campanii sociale, in beneficiul familiei. Iar castigator este…
Avon – Pe langa faptul ca este o companie de produse de frumusete, Avon are si o mare componenta sociala.
De 10 ani, firma deruleaza campania Stop Cancer la San, in care sunt implicate nume sonore din Romania, precum Andreea Marin, Loredana Groza si Antonia. Campania implica materiale informative, testimoniale si solutii pentru lupta impotriva cancerului la san. Printre evenimentele campaniei, amintim de Marsul Trupelor Roz, primul Mars Roz din Romania.
Impreuna cu Andreea Marin, Avon a dus mai departe mesajul de informare asupra cancerului la san, printr-o editie speciala a emisiunii Pretuieste Viata, la Itsy Bitsy.
De 5 ani, Avon desfasoara Campania Respectului pentru Femei, pentru a lupta impotriva violentei domestice in Romania, prin educarea publicului larg si prin sustinerea proiectelor sociale din aceasta arie. Cu proiecte precum Share to Stop it si Licee Albastre, campania Avon urmareste sa faca auzite vocile celor care au suferit din pricina violentei domestice si sa elimine aceste abuzuri.
La aceasta categorie de la Premiile de Excelenta Itsy Bitsy, nominalizati mai sunt:
- Raiffeisen Bank – Pentru implementarea maratonului Bucharest Marathon, alaturi de Bucharest Running Club. De asemenea, amintim proiectele Raiffeisen Comunitati (unde sunt promovate actiuni sociale din arta si cultura, educatie, sport, mediu si social) si I’Velo (program de bike-sharing, prin care este sustinuta comunitatea de biciclisti si este incurajat acest mijloc de transport, sanatos pentru mediu).
- OMV Petrom – Pentru proiecte de responsabilitate sociala, precum Tara lui Andrei (unde, prin programe educative, de sanatate sau de protejare a mediului, se urmareste crearea unei societati mai curate) si Caravana Cunoasterii (program educational, pentru o experienta de invatare diferita). De asemenea, pentru proiectul derulat cu Bucharest Running Club – OMV Petrom Bucharest Half Marathon.