Actrita Tily Niculae lanseaza in aceasta primavara o super provocare, adresata tuturor familiilor din Romania: ”Our special date”.
Initiativa reprezinta o campanie de constientizare si sensibilizare, pentru familiile care, din diverse motive, ajung sa isi neglijeze copiii.
Tily Niculae spune ca demersul sau nu se vrea a fi o lectie de parenting, ci mai degraba o provocare pe care doreste sa o lanseze tuturor adultilor care au uitat, poate, cum este sa fii in pielea unui copil, cum este sa simti nevoia prezentei fizice a parintilor.
Campania “Our special date” porneste de la o stare de fapt: studiile de specialitate, realizate recent de diverse ONG-uri de profil arată ca aproximativ 20% dintre copiii din Romania se simt neglijati de parinti. Un procent care, din pacate, este in crestere.
In acest context, campania ”Our special date” propune tuturor parintilor un exercitiu de afectiune si sinceritate. Parintii sunt provocati sa iasa cu micutii lor la o intalnire sincera, calda si distractiva, fie ca este vorba de o iesire la un brunch, la un pranz special, la o cina in oras, fie ca, pur si simplu, organizeaza o masa in familie, acasa, dar pregatita cu atentie si caldura, ca orice eveniment ce merita sarbatorit.
Surprinde momentul!
Parintii care se vor alatura campaniei, pana pe 31 martie, sunt provocati sa posteze pe Facebook sau pe Instagram o poza sau un filmulet de la aceasta intalnire speciala, folosind eticheta #ourspecialdate.
La finalul campaniei, toate pozele vor intra in galeria “marii familii” #ourspecialdate, creata special pe site-ul www.tilyniculae.eu. Galeria va contine impresiile si concluziile micutilor si ale parintilor care au acceptat provocarea si care astfel s-au alaturat demersului initiat de Tily Niculae, de a-i face pe copii sa se simta cei mai importanti oameni din vietile parintilor lor.
“Our special Date” inseamna IMPREUNA – parintii si copiii lor, uniti intr-un moment special, magic, unic si neaparat repetabil; o clipa in familie, care valoreaza mai mult decat toti banii din lume!
Obiectivele campaniei sunt:
- atentionarea in privinta unei situatii sociale, care tinde sa se acutizeze;
- promovarea unei bune conduite socio-familiale, propice dezvoltarii emotionale a copiilor;
- promovarea valorilor moral-spirituale, care stau la baza unei familii sanatoase;
- sensibilizarea parintilor atunci cand vine vorba de nevoile afective ale propriilor copii.
”Prezenta parintilor in viata celor mici este din ce in ce mai diluata si mai conditionata de contextul socio-economic, in care fiecare dintre noi isi deruleaza viata de zi cu zi. Suntem prea ocupati, prea obositi, mult prea lipsiti de chef si de energie pentru a mai sta de vorba cu copiii nostri, care din nefericire devin tot mai neglijati si ignorati. Copiii au nevoie de dragoste, de afectiune si, de ce nu, de dovezi in acest sens. Copiii au nevoie de atentie. Copiii au nevoie de noi, de parintii lor!”, spune Tily Niculae.